Pochwal się swoim Derbi Senda SM na facebook'u!
http://www.facebook.com/SendaPL

email: facebook(at)senda.pl
opis+zdjęcie

Projekt EVO ! - rozbiorka, wszystko na czesci pisac i brac !

#1
Witam.Mhmm od czego by tu zacząc sende nabyłem za okazyjne pieniądze w opłakanym stanie :
cieknące lagi , luzy na lozyskach w kolach i zawieszeniu , brak plastikow ale oplacalo sie.
Senda byla full seria i przyszedl pomysl na "gruby" setup wiec zaczalem od ogarniania moto.Na pierwszy rzut poszly orginalne lagi ktore wygladaly jak zapaleczki ... wiec wsadzilem lagi SHOWA UPS (wystarczylo przetoczyc sztyce) teraz moto poszlo w gore i przod nabral "masywnosci" . Senda ma rame kolorku złotego i lagi tez :P . Obecnie zajmuje sie rozpolowieniem silnika z czym mam cholerny problem .... Zebatka zdawcza z walu nie chce puscic ehh ale jutro potraktuje sie ja kątowką i bedzie git ;d
Przewidywany setup w sendzie to :
*polini evo 70
*yasuni R3
*tarcze polini evo
*membrany polini
-gaźnik naraku PWK 24mm
-króciec "homemade"
-wał mhm top racing badz metrakit SP
-pewnie o czyms zapomnialem ; d ehh
Po poludniu dodam kilka fotek z prac i efekty ale marnie to widze.. Przepraszam za taki "suchy" opis ale nie jestem przyzwyczajony do opisywania swoich poczynan moze pozniej sie rozkrece :D Mam nadziaje ze kilka osob tu zajrzy i pozostawi cos od siebie :) Pozdrawiam Mateusz.
Tak wyglada obecnie... kola wypolerowane i szprychy poszly w biel
Obrazek

Niedawno kupiona owiewka kocich
Obrazek
Cylek Polini EVO 70ccm niedawno kupiony (sorki za jakosc aparatk padl)
Obrazek
Kask LS2 Phobia takze niedawny zakup
Obrazek
Fotki poprawione przepraszam za klopot :)

Moderator Martynka:

Popraw fotki bo nie robią.

Ostatnio zmieniony 4 wrz 2013, o 16:30 przez trawa1996, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomogłem? Niee? Ale sie staralem ! DAJ PLUSIKA :)
=====================================
SENDA NA EVO *ZAPRASZAM*
http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=23791

Re: tralalala EVO prodżekt....

#7
No taki mały :D chłodnica od Roxa zapakowana centralnie (jakos bardziej mi sie podoba ).
Plany na dzisiaj:
*rozpolowic silnik
*zamowic zaplon
*poszukac łożysk skrzyni/wału oraz uszczelniaczy
*pomalowac nyple w przedniej feldze
*obczaic frezy do szlifierki
* zaczac dopasowywanie karterów i rozwiert kanału wydechowego ;)
Pomogłem? Niee? Ale sie staralem ! DAJ PLUSIKA :)
=====================================
SENDA NA EVO *ZAPRASZAM*
http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=23791

Re: tralalala EVO prodżekt....

#11
kolor ma byc bialo pomaranczowy/zloty ;P chociaz plastikow bd malo wole wiekszosc ciezko zarobionych funduszy przeznaczyc na mechanike ;)
kartery rozpolowione:) mialem racje airsalek poprzednio zrobil tam ladna robote... wszysciutkie lozyska do wymiany jak i simery :) fotki bd wieczorem kilku partsow :)
Pomogłem? Niee? Ale sie staralem ! DAJ PLUSIKA :)
=====================================
SENDA NA EVO *ZAPRASZAM*
http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=23791

Re: tralalala EVO prodżekt....

#12
A to co airsal narobił ? Dlaczego do wymiany ;D Aż tak zamęczył silnik, bo ja sam mam sporta 70 :D
A tak poza tym senda kozak :) Czekam na efekt końcowy no i na filmik z First Run`a :D
Wpadaj do mnie :)
Jedyna taka w Polsce
Blue&Yellow http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=23383 =_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_
Pomogłem ? Jeśli nie to na pewno bardzo się starałem.
Daj P L U S I K A :D
=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_

Re: tralalala EVO prodżekt....

#13
Sendzia do ogarnięcia tak jak piszesz.

Brakuje mi tu zapłonu do takiego setu, myślę, że myślisz o kupnie zapłonu jak będzie tylko okazja bo do evo zapłon to podstawa.

Ogólnie jakie są plany twoje co do silnika ?

Filtr org. czy jest jakiś stożek bo o filtrze nic nie wspominałeś :P
Pomogłem, albo chociaż spróbowałem daj plusika =]



Mój ORANGE, CUSTOM, RACING ROXI 07

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=38&t=19003

Re: tralalala EVO prodżekt....

#15
Po odpowiednich obróbkach cylindra planuje moca ok 25km mysle ze to bedzie max (oczywiscie sa to tylko zalozenia wszystko okarze sie w realu) Co do silnika ta zaplon mialbyc niespodzianka i bd napewno :) Filtr mala niespodzianka ale odrazu pisze ze czegos takiego nie widzieliscie (nie mam zamiaru wydawac 100-180zł na filtr) a teraz kilka fotek z dzisiaj (za duzo nie zrobilem bo meczylem sie z kilkoma innymi sprawami)
Tyle materialu trzeba zebrac
Obrazek


Wszystkie lozyska silnika "rozdupcone" razem z tulejka kosza sprzeglowa ktora sie "przytarla i przykleila
Obrazek


Tutaj juz tarczki poliniego
Obrazek



Cylek poliniego w lepszej jakosci
Obrazek


Tutaj moja R3-jeczka
Obrazek


Skonczone kolko (zacisk i wachacz do piaskowania i w kolor)
Obrazek


Soczewka o ktorej wspomnialem wyzej
Obrazek


A tutaj "engine" od srodka
Obrazek


A tutaj fotki czaszy :P Nie prezentuje sie tak tragicznie :P nic lepszego wymyslec na kocie nie moglem bo napewno nie wydam 150zł na wklad ; d
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pomogłem? Niee? Ale sie staralem ! DAJ PLUSIKA :)
=====================================
SENDA NA EVO *ZAPRASZAM*
http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=23791
ODPOWIEDZ

Wróć do „Derbi Senda SM”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron